Benim bebeğim de son 2-3 haftadır meme yerken ağlama krizine giriyor acaba reflü mü var nasıl anlayabilirim? Yani hem emmek istiyo emince de ağlayarak geri atıyor kendini. Besin alerjisi de var ama diyet uyguluyorum. 4 ay olmak üzere neredeyse ama gazı da var hala bayağı. Bir de memeyi güzel emerse hemen ardından kaka yapıyor