birprensesanesi  merhaba🌷bebeğim 3 aylık yüzü biraz biraz kızarıyor bu krem iyi diyorlar acaba kullanan varmı acaba işe yararmı?
hunilimomm birprensesanesi ben bunu sadece pişik olursa kullandım kizarliklik için nemlendirici kullanın alerji olabilir onun için ilaclar oluyor mustela veya Biodermanin bu tarz kremleri var hassas ciltler için onu kullanin bence
Themom_ birprensesanesi sudocrem tüylenme yapıyor bizde yaptı bin pişman oldum kullandığıma hediye geldi diye 2-3 kere kullanmıştım direkt çöpe attım mustela ile devam ediyoruz
Nacafa birprensesanesi krem kutusunun üzerinde sadece bez bölgesinde kullanılır yazıyor bilginiz olsun. İyi diyen kişi neye göre iyi diyor
sadeturkvatandasi birprensesanesi kullanmayın içeriği hiç temiz değil birde yüz daha hassas yani ben kullanmazdım mustela stelatopia alın eczaneden çok işe yaramıştı bizde.
Yorgunbebek birprensesanesi sakın kullanmayın yoğun yağ bazlı krem popo pişik olduğunda sidik ve kaka geçmesin diye kullanılıyor yani o kremini sürüldüğü bölge hava almıyor sadece popoya sürün lütfen bebekler cildi çok hassas
Caglabaki birprensesanesi Mustela Stelatopia kullanın bide La Roche Posay Baume 5 benim kızımda yaşadı iki krem dönüşümlü kullandım geçti atopiğe yatkın cildi vardı
lesaa birprensesanesi benm tavsiyem kullanmayın yüzüne zaten içeriği temiz değilmiş bu kremin bende poposuna kullanıyordum çok üzüldüm öğrenince
Caglabaki Görsel ekleyemiyorum maaalesef google yazarsanız hemen çıkar mustela olan beyaz sarılı ambalaj l roche cicaplast yazıyor bebek resmî var
Duygusaljelibon_ birprensesanesi ben bioderma kullanıyorum bide bi krem daha verdi geçen doktor onu kullanıyorum sudo sadece pişik için