Hanımlar merhaba. Belki çok normal bir şeydir bilmiyorum ama ilk bebeğim olduğu için biraz tedirgin oldum. Bebeğim 2.5 aylık ara sıra olurdu da bugün sürekli sıçrıyor tam uykuya dalarken. Uyuduğunda da aynı şekilde sıçrayarak uyanıyor. Moro refleksi mi acaba diye düşünüyorum ama bu farklı sanki sürekli korkup sıçrıyor ağlayıp duruyor. Neden olabilir?