ulvyemrymte Kızım 3.5 oğlumda 23 günlük. Kızımda huylar çok değişti. Şimdi birde yatagına alştrmaya odasına alştrmaaya kalktık iyice değişti. Uyumak istemiyorumlar başladı. Zombi gbi geziyor uyumamak için. Ayağında salla dyor normalde yatardı masal okurdum uyurdu. Çok yanlş yapıyormuşum gbi geliyor. Lohusalık vs derken çok yoruldum. Napacağm ben
gencmom_ ulvyemrymte onla özel alanlar yaratın gün içinde onu çok sevdiğini söyleyin ayakta sallanmasını kabul ederseniz sizi bu konuda kullanabilir bebeğinizi uyuttuktan sonra kızım seninle odana gidelim mi diyip odaya gidin Sohbet edin kitap okuyun onu bol bol öpüp sevin kardeşi için de o daha çok küçük onuda sevelim mi beraber diyin Bu isterse 6 yaşında olsun o zaman da kıskanıcakdı kardeşini sakın ona yenik düşüp de odasından alıp yanınızda yatırmayın bunu size karşı her zaman kullanabilir… yengem yaptı ve hala kaç yaşında kız ayrılmıyor yanından asla
ayse9191 Odasını ayıracak en son vakit..tam aksine şuan beraber yatma vakti,tam kıskançlığın en zirve olduğu vakit..şuan kızınıza yatırım yapma vakti,ne kadar çok ilgi o kadar hızlı kıskançlığın normal doza dönmesi demek,yoksa daha çok uğraştırır sizi…