Zubeyda_altun Arkadaşlar oglum 2 yaşında emzik ve batenye bagımlısı ve konuşmiyor üstüne üstelik hala bezli bu 3lüden nasıl kurtulcaz tavsiye verirmisiniz eylüle kadar 3 lüyi bırakması lazım okula başlıcak oturdugumuz ülkede 2.5 yaşında okula başlamak zorunda