iaqazade bebeğim 2 aylık süt veriyorum ve eşimle ilişkim geri çekilme ile yasiyoruz.Korku var .Spiral istemiyorum.Hap bilemedim.Deriye yerlesdirilen iğne düsünüyorum.Sizce geri çekilme ile korunma olurmu?
kucukmucizemsin3587 iaqazade geri çekilme korunma yöntemi değildir eşiniz koeunsun bu denli mi önemli beş dklik zevk için riske atmaya değermi gerçekten bebeğiniz çok çok küçük lütfen dikkatli olun en az iki yıl süt içmesi gerekli ve sizinde toparlanmaya ihtiyacınız var
Ebrupinarrr iaqazade Onu istemiyorum bunu istemiyorum artık hamile kalınca da ağlamayın GERİ ÇEKİLME KORUNMA YÖNTEMİ DEĞİLDİR
Aselincimom O korunma yöntemi değil sakın emziriyorum sütüm korur diye de düşünme kondom kullanabilir eşin
Efeco Ben o şekilde korunuoyorum 3 senedir birşey olmadı ama korunma yöntemi diye öneremem değil aslinda