Merhaba, bebeğim 2 yaşına girecek. Bana çok bağımlı olduğunu düşünüyorum. Yani kendi başına oyun oynaması eskiye göre bir tık daha arttı tabi ama yine de 5 dk yı geçmiyor pek. Beni de dahil etmek istiyor sürekli. Ben hem kendi başına da oynayabilsin istiyorum hem de gönlüm razı gelmiyor onu reddetmeye o an çünkü ben işteyken yeterince ayrı kalıyoruz, benimle bolca oynasın istiyorum kalan her anını doya doya yaşayalım birlikte istiyorum. Ama kendi kendine oyun kurabilmesini de isityorum. Bu şekilde buna çok müsade etmiyorum gibi geliyor. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Yaklaşımınız nasıl oluyor? Bir yerlerde yanlışlık mı yapıyorum emin değilim. Kreşe göndereceğim ilerleyen senelerde muhtemelen biraz daha düzene girer o zaman. Ama şimdiden doğru adımları atmak isterim