Merhabalar bebeğim 14 aylık 1 aya yakındır vi diş huzursuzluğu gibi bir durumu var geceleri uyanıp yatakta ağlayıp ayakta bekliyor eşimle aramıza yatınca uyuyor tekrar yerine koyuyorum 10 dk yada 1 saat vs tekrar aynı şey artık kendim de uyuyakalıyorum sabaha kadar yanımızda uyuyor bu hemen hemen hep böyle başına gelen oldu mu dişten mi böyle nasıl düzelecek bilmiyorum