adasahil fazla emdiğini düşünüyorsanız, bence artık 3-4 saatte bir, her göğsü 10 ar dk emzirin, belki daha iyi gelir. Bir de reflü olabilir. Bizim bebişde 4 aylık, her emzirme öncesi gastotuss şurubu kullanıyorum. Ya da bebişinizin yediğiniz gıdalar karşı hassasiyeti olabilir(balık, yumurta, süt ürünleri, et ürünleri, kuruyemiş vs)