kezban_keles34 Annem almış ablama fakat ablama olmadığı için satmak istiyor.Kumasi falan çok güzel ama kalın fiyat 200 TL
elifin_annesi30_ kezban_keles34 bende alicaktım ama beyazı yoktu kahverengi ve siyahı vardı 250 liraya satiyorlardi
kezban_keles34 Hatiiceuucar etiket yok hiç giyilmedi geçen hafta aldı annem zaten Ankara’dan gönderdi yeni geldi bize sadece üstümüze denedik olmadı koyduk poşetine tekrar
kezban_keles34 elifin_annesi30_ annemde 250 TL’ye almışta dedik 200 den verelim kalmasın öyle elimizde
kezban_keles34 arelinannesi1 tabiki yaparım gardropstan satın alabilirsiniz isterseniz oraya da yükledim yarın kargoya çıkacağım zaten ordan sizinkini de veririm. İsmim keleskezban orada