Dorukbusra depresyon insan için konulan bir tanı. Kadını erkeği, annesi babası yok bu işin. Nasıl ki siz anne oldunuz o da baba oldu, ilk defa tecrübe ettiği bir durum. Bunun altından kalkamamış olabilir. Evet siz de zor bir süreçten geçiyorsunuz ama karı-koca biri düştüyse diğeri kaldırmalı. Destek olmalı. Ki tanı almış bir hastalıktan bahsediyoruz. Sizden soğuması, ilgisinin azalması vs. bunlar içinde bulunduğu hastalığın sonuçları. Depresyon kötü sonuçları olabilecek bir tanı. Onu anlamaya çalışmalısınız öncelikle. Durum sizinle değil eşinizle alakalı bunu unutmayın.