melekinci evet teyzemler annem haberi yokken kirpi yakalayıp anlamayacak şekilde et gibi yapıp onu yedirmişler biraz hafifleyince kaşınmaları falan söylemişler çünkü ilerleme olduğunda mecbur söylemen gerekiyormuş doktorda annesinin kremini verince çok şükür zor kurtuldu ama üzüldüğünde Bi iki çıkıyo geçiyo ama hemen biliyorsunuz bu hastalık öyle kolay geçen bişey değil ama çok şükür yani