deski Minikkanarya çok fazla ton farkı var çalışmalarında ben tek ton istiyorum onu tutturabilen de çok az gerçekten
Minikkanarya deski ton farkı derken ombre sonuçda yani ben canlı olarak yaptırdığım ve gördüğüm için çok güzel sonuçlar veriyor ve yaptığı saç asla kızllaşmıyor aynı tonda devam ediyor
toffeenut mhr2020 sombre daha koyu, ombrede doğal saçınız sombreye göre daha çok açılıyor. Ben esmer biri olarak sombreyi esmerlere daha çok yakıştırıyorum.
tosbiksmoms mhr2020 Bende ombre yaptırmayı düşünüyorum. Daha önce hic bir işlem yaptırmadım saçlarıma çok seviyordum çünkü ama artık bir değişiklik olsun istiyorum. Bakalim inşallah pişman olmam.😀