Antibiyotigi düzenli kullanirsaniz eğer 2 gün içinde artık ateş olmaz ama bırakmayın antibiyotigi tekrarlar çünkü enfeksiyon ben ilaç icirmekte zorlandigimda ateşte direk fitil yapıyorum 5 dk içinde ateşten eser kalmiyo paranoks s kullanıyorum doktorum bende çocuklarımı fitille büyüttüm diyerek banada önermişti