Merhaba arkdslar bebeğim 39 günlük sezeryanla doğum yaptım hala geceleri çok terliyorum kafama şu dökmüş ler gbi uyanıyorum bnim gbi olan varmi nasıl geçti kaç günde geçti birde göğüslerinin arası çok pis kokuyor terliyor normalde çok büyük gogudlu ddgilim benimle aynı durumda oln varmi