Zuleyha__19 https://imgyukle.com/ Kızlar az önce eşim aldı kızımın maması bitmişti normalde hero baby kullanıyoruz ama kalmamış başka yerde de yoktu mecbur aldık bir kere yaptım kızım sevmedi kullanan varsa satmak istiyorum 🙏🏻 Resim yüklemeye çalıştım ama olmadı sanırım , ayyyy o ne iğrenç bir taddır gerçekten kullanan var mı merak ediyorum 😂😑
luki Zuleyha__19 Ben aptamil kullanıyorum,anne sütüne en yakın ve içeriği temiz,güveniyorum.Baby Goat'un kokusu çok ağır,kuzenimin oğlu içmedi, ayrıca kuzenim mamayı bir türlü çözemiyordu,kireç gibi,top top oluyor. Hero baby'de şekerli,tavsiye etmem..
Zuleyha__19 luki aynen canım şekerli ama kızımın tuvaleti bi onda düzene girdi 🥺 aptamil ve hippten sonra
Sakura-chan Zuleyha__19 ben verdim bebeğime yeni doğduğunda . Gerçekten manalar arasında rn kaliteli ve direk keçi sütünden yapılıyor. Diğer mamalar hep süt tozundan yapılıyor. Diğer mamalara göre vitamin mineral en yüksek baby goatta var . Bebeğim yeni doğduğunda aldım ama bağırsakları çok çalıştı alışamadı bırakmak zorunda kaldım üzülerek . Geğirdiğinde keçi kokuyodu ahaha 😂😂
Zuleyha__19 Sakura-chan acaba mesela iki kaşık hero baby bir kaşık baby goat karıştırsam bir zararı olur mu o şekilde içer belki
Sakura-chan Zuleyha__19 sanmıyorum ama için rahat etmezse verme . Keçi sütünü ya başkasına hediye et . Yada kediler yapıp yapıp dök .