Tesmert Aliexpressten çok yaptım alışveriş. Ürünü seçip, sırlama kısmında en çok satan tarzı bir şey seçin. Daha sonra ürünün yorumlarına girin bakın👌🏻 Türkiye den alanlar da yorum yapıyor, güzel oluyor..ben aldığım her ürüne yapıyordum, geliş süresi şu kadardi vs diye. Gümrük vergisi ödeme kısmında ekleniyor zaten 🤦🏻♀️ ekstra ödeme yapılmıyor, en azından ben yapmadım diyeyim 😊 satıcılarla iletişime de gecilebiliyor, Trendyol mantığı işte