beq Ben devlet hastanesinde aldırdım.biri köklü bendi.iz kaldı hafif maalesef diğerinde iz kalmadı.onun kökü yoktu. Doktora estetik dikiş atamaz mısınız dedim Yok atamam falan dedi.cok degisikti yani. Aslında iz bırakmayan yöntemler varmış Eğer maddi imkanınız varsa özelde iyi bir doktor araştırarak gidebilirsiniz.