Normal evet bende kızımı sütten kestiğimde içim gitmişti ağlamıştım. Çünkü çok güzel bir bağ kuruyorsun bebeğinle Allah isteyen herkese nasip etsin . Zamanla geçiyor ama merak etme 4. Gün olmuş sakın vazgeçme , bu yola çıkmışsın sonra tekrardan başlamak zor gelir . ☺️ sonra rahatlıcaksın emin ol . Benim kızım baya büyüdü insan özlüyor emzirmeyi ama o ilk gün ki duygusallık kalmıyor tabi ☺️