Kızlar bakın şimdi anlatayim kim haklı kim haksiz siz karar verin, ilkgün bebe sitesinden instegramdan alışveriş yapayim dedim cuma gunu kızıma neyse ben üç tane takım sordum fiyatlarını soyledirler üçüncüde alicam dedim kaliplarini sordum kalıp çizelgesini attilar neyse 18 alayim dedim yok bir tanesinde 18 ay dediler bende tamam 12 ay alayim onuda diğerleride 18 ay olsun dedim sonra aradan zaman geçti oda yok dediler bende çok begendim diye tamam hepsi 12 ay olsun dedim parayida havale yapicam dedim goruldu attilar ne iban attılar nede tamam siparisinizi aldık dediler, neyse hadi dedim bugunde ben yazayim dedim iban atin attı düşük fiyat verdi bende dedim ki daha cok tutması lazım indirim mi var yok dedi tulumdan kalmadi elimizde bende artık devreler atti bunu bana bildirmeniz gerekmezmi dünden beri ben sizinle uğraşıyorum sizmi pazarlamacisiniz benmi cok ilgisizsiniz diyip iptal ettim hepsini, aşırı ilgisizler sanki onlar degilde ben satıcıyım bir daha da asla alışveriş yapmam o siteden.