Colahusu Bu taktiği 3 haftadır yapıyorum uyuması en az 45 dk en fazla 1 buçuk saati buluyor ya normal mi? Sallayınca 20 dk da yatardı şimdi yatagında bi oraya gidiyo bi buraya gidiyo anca 1 saate yatıyo bence cok uzun bi süre nasıl kısaltabilirim ya😞
tubiiik_ Colahusu kendilerini oyle oyalıyıp uyutuyorlar biz mesela hemen yatar yatmaz uyuyormuyuz yok telefonla oyalanıyoruz bebeklerde oyle bişeyle oyalancakkı uyicaklar benım kızım emzik askısı ile oyalanır sonra uyur veya duvara tekme atar öyle uyur
Kk41 Colahusu benim oğlum asla alışmadı hep 1 saat sürmüştür bu şekilde insana fenalık geliyor ayağına alıyor😏
Ballikizim99 Ben hiç sallamadım ayağımda beşikte de çok az salladım yatağına bıraktım ve yanında uyumasını bekledim 30 dk sonra da uyuduğu oldu 1 saat sonrada biraz sabır işi yani bol sabırlar dilerim şuan en geç 15-20 dk da uyur oda en geç
Colahusu Ballikizim99 en geç 20 dakikaysa cok iyi canım ama bnmki gerçekten uzun sürüyo 3 hafta oldu ondan mı bilmiyorım ama inşallah zamanla daha cok dalar