Kızlar öncelikle merhaba,burada yeni değilim bebeğim doğmadan önce de kullanıyordum ama bir süre ara verip tekrar döndüm başka bir isimle şuan 21 aylığız. Hoşgeldini hak ettim diye düşünüyorum 😊 Her neyse canım Kızlar ben travel sistem bebek arabası kullanıyorum çoğunuzunda bildiği şu hantal,büyük, ağır araba sürümü, bebek için konforu,gayet iyi soğuktan falan çok güzel koruyor gel görelim ki arabaya koyarken, otobüse binerken, bana resmen işkence gibi geliyor onu çıkar onu tak bebeği al geri koy falan çok ağır gücüm yetmiyor bana önerebileceğiniz güzel hafif kolay sürümlü bir bebek arabası lazım yakın zaman da seyehate gideceğim bununla gidemem şöyle bebeğimin de rahat edebileceği bir araba önerilerinizi bekliyorum 🥰