Arkadaşlar 2 aylık bebeğim 4 gündür balgamlı kaka yapıyordu geçti bugün kakasında beyaz iplik gibi sinen birşeyler gördüm sizce neden başına gelip doktora giden var mı? Hafta sonu olduğu için kafama takıldı? Anne sütü alıyor ve on gündğr meme de 10 dk kalıp bırakıyo kusmalarımızda başladı.