saryamm 7.5 aydan beri emziriyorum ilk adetim 5 aylıkken oldum sonra tam 1 ay geçti olmadım bende senin gibi süphelendim test yaptım negatif çıktı 15 gün sonrasında regl oldum 1.5 ay geçmiş oldu yani düzensiz olması çok normal hâlâ emziriyoruz hormonlardan dolayı canım