alchn Benim dikisim böyleydi https://www.google.com/search?q=esnektik+diki%C5%9F+&tbm=isch&ved=2ahUKEwjD8MzIu9HmAhVJ8BoKHYdaDuUQ2-cCegQIABAC&oq=esnektik+diki%C5%9F+&gs_l=mobile-gws-wiz-img.3..35i304i39j0i13l4.1386.11566..11685...3.0..2.187.3005.0j21......0....1.......5..35i39j0j35i362i39j0i67j0i10i24j0i8i13i30.cboFZMGdYM8&ei=Q68DXoPDLMnga4e1uagO&bih=560&biw=360&client=ms-android-samsung&prmd=isvn#imgrc=f5PA2t5De68bpM 10 gün sonra gel dediler bende annemlere gittim mecburi sağılık sorunu yüzünden bugun gittim doktra 20 gun gectikten sonra baska sehirde doktor dikisimi aldı düğüm birini kesip cekti o mavi ip cıktı normalde diyolar ki kendiliğinden eriyen ip ama bana hic bilgi vermemişler lerdi sizinde ip böyle miydi ortası yapıştırma
Ikrazumra19 alchn valla ustte klsin canim belki bilen vardir benim direk yapistirmaydi hic alma durumu falan olmadi
Minnakbebek alchn devlette üst yapıştırma alt ip cekme oluyor ben bu doğumu devlette yapicam bu dikiş kullanilacak normal yani 🙂
alchn neon12 bana hic bilgi vermediler ama bugünkü doğum yaptım hastane değil baska yerdi aldı ipi mi 27 gün geçti düşmedi ama ip sertlesmisti umarım sorun olmaz
alchn Minnakbebek ama bi kac arkadaşım da devlete oldu onlarda erime olmuş valla dedim benim.mi anormal😄