Merhaba sevgili anneler. Kızım bu ay dokuzuncu ayına girecek. Dişler dördün sonunda çıkmaya başlamıştı maşallah. Şu an üst iki diş çıkıyor. Bu aralar uykusu epey düzensiz bir hâl aldı. Normalde 8′de Max 9′da uyuyan kızım şimdi gece 11′de anca uykuya dalıyor. Bu dişten kaynaklı geçici bir süreç mi veya gelişimsel mi çözemiyorum. Sizde durumlar nasıl?