Merhaba ben de bugün buna çözüm buldum daha doğrusu ben ucunda Nasır oluştuğunu zannettim heralde çok emdiği için burasımsertleşti diye düşünmüştüm.. çok uzun süredir vardı 2 ay gibi ve ucu beyaz ve sertti bir kenarı sadece. Ve bugün atletimde kan gördüm meme ucunu sıktığımda resmen sert iltihaplar şıktı tamamen temizlenene kadar şıktım ve o sertlik tamamen gitti minicik bir delikten öyle fışkırdı ki anlatamam..son günlerde canım açıyordu emzirirken zor dayanıyordum allahtan bebeğim emerken patlamamış diyorum ve tamamen sıka sıka temizledim siteril yapmaya dikkat ettim sonra güzelce yıkadkm ve ağrı sertlik beyazlık kaybıldu çok şaşırdım o iltihap çıkınca çok büyükse bir doktora görün derim onu boşaltırlar muhtemelen canım