Kızlar düzenli adet görüyordum fakat bu ay idrarimdan kan geldi böbrek taşı düşürdüğümu öğrendim. Toz antibiyotik kullandım. Adet dört gün gecikti . Dün kan testi verdim gebelik çıkmadı zaten korunuyoruz. Böbrek taşı ve yoğun enfeksiyon adet gecikmesi yapar mi