cemile161_ Kızlar 6. Ayda enterogermina probıyotık kullanan varmı varsa sıvı olandan mı damla olandan mı?
Tazeannnee1 cemile161_ ben kullandım bebeğim için bize iyi gelmedi 🤷♀️🤷♀️alerjik bi bebek ondan alerji oldu ertesi gün kızardı vücudu bıraktık hemen 1 tüp fazla gelir yarısını verin demişti eczanedekiler