Liyaa sağlık ocağı hemşirelerinde sıkıntı var benim bebeğim 3 aylık olmak üzere ne zaman gitsem bi kusur hastalık üretiyorlar en son dolaşım bozukluğu mu var çabuk üşüyor dedi oysaki aşı için soyduk ve bekledik aşıyı bulana kadar yok yüzünün rengi bozukmuş yok çabuk üşüyormuş kilo almıyormuş bilmem ne saçma sapan konuşuyorlar ben kendi çocuk doktorumuz ne derse onu kabul ediyorum ki o da sağlık ocağını çok önemseme git aşını yaptır yeter diyor siz takmayın kilosu çok iyi