Umutluluk Eşim süt almış ama kaynatıp yoğurt yapmaya zamanım yok .dolaba koyup yarın kaynatıp yapsam olur mu
hepayni13 Olur canım ben sutu akşam aldım 5 ltlik şu bidonunda dolaba attim bugün öğlen pisirdim yoğurt yaptim
Cristal Genelde eve getirdiğim anda kaynatma taraftarıyım ama işim çoksa bir gün dolapta beklettiğim zamanlar oldu sorun yaşamadım
Duyulurum Umutluluk taze olduğundan eminsem, hemen sağılmış bir sütse dolaba atarım ama bilmiyorsam dondurucuya atıyorum.
Yazmelegi_ Umutluluk olur bir sorun olmaz geçen bende öyle yaptım sütü aldım koydum diğer gün kaynattim ılık hale gelince yoğurdu yaptım
Poyrazsmomm Umutluluk üfff nasılda sıkıcısınız.Hemen koca karı triplerine girmeyin bi ya ironi yaptım.Aynı sorunu yasamıştım dolaba koymamıştı eşim 2-3 gün balkonda kalmıştı bozulmuştu.Yoksa sorunuz bana niye batsın.Bide battı ne ya nasıl itici 🤮