salakmisincemilee kesinlikle katılıyorum herkes mükemmel anne ufacık bir şikayet ediyorsan sen değilsine getirmeye gerek yok herkes evladı için en iyisini ister ve her bebek farklıdır her anne de öyle. Bende bugun oğlumu eşime bıraktım 1 saat yürüyüşe iniyim dedim aşağı indim ve aralıksız 1 saat ağladım yorgun olduğum için. Bunların hepsi birer süreç ve hepimiz bunları yaşayıp atlatacağız sadece yaşarken çok zor gerçekten