Bguler Kızlar bebeğim emerken boğazına sütüm kaçıyordu tanzikli geldiği için şimdi de ağzında tükrüğünü biriktiriyor bazen köpük köpük çıkarıyor ve uyurkende öksürdüğü oluyor aynı durumu yaşayanlar var mı hasta olsa ateş vs olur diye düşünüyorum
gncglozclk Bızımde oluyor kızım beni emmıyor ama sagıp verdım de de aynı seyi yapıyor oksuruk de gunde 1 defa oluyor da bızde hırıltı var bıde süt cok genzine kacıyor acaba ne zaman gecıcek bu durum