azracim Kızlar yarın kartepeye gitmeyi düşünüyoruz kartepede kar varmı bilmiyorum bilgisi olan yazarsa sevinirim
Menessasmom azracim öğlende falan yağmaya başlamış ama tuttumu bilmiyorum bence çok fazla yoktur şuan
azracim Menessasmom ya maksat çocuklar oynasın hicmi yoktur acaba kartepede oturan arkadaşlar yazsa çok sevinirim