alpinanneesi biz de böyle olduk 1 yaşına yaklaşınca, şu an tam 13 aylık 1 haftadır düzeldi. Kahvaltıda ikimize de tabak hazırlayıp salona geçiyorum sanki ona hazırlamamışım gibi yapıyorum kendim yemeye başlıyorum ilk önce, o da yürüyo gidip geliyo falan, arada ona da veriyorum o zaman yiyor gayet. Sanki ona yemek yedirmeme karşıymış gibiydi çünkü yeme reddi bu kez. Mama sandalyesine falan garezi varmış gibi davranıyordu bu şekilde yapa yapa aştım