Narinasya Kızlar bebeğim 6 ay 21 günlük mama işe besleniyor hep kusan bir bebekti en iyisi diye SMA kullanıyoruz mama yüzünden olur mu golden goat kullandık öyle kusmadı aptamilde öyle ama sanki SMA da fazla kusutor fark eder mi ???
Beyzaveduru Evet benim kızıma da verince çok kustu hipp e geçtik kusma olmadı. Ağır geliyor herhald e
Narinasya Diğerlerinde Palm yağı var diye eşim hiç istemiyor ama bunda da çok kusuyor ne yapacağımı şaşırdım