Bebeğim 5.aylık olmak üzere emziriyorum 20 gün önce ciltte kızarıklık kaşıntı pullanma gibi şikayetlerle doktora gittik zar zor atlattık muhtemelen portakal veya sucuk ben geçince tekrar bunlardan yemeye başladım suan tekrar sanki başlıyor bebek çok huysuz cildi çok kuru ve kaşınıyor doktorun verdiği kortizonlu kremi yeni bıraktık sayılır 15 gün kullanılıyor tekrar ne zaman başlayabilirim acaba bilgisi olan var mı veya alerji hakkında bilgisi olan nasıl hızlı atlatabiliriz neler yapmalıyım beni biraz bilgilendirir misiniz lütfen ?