Hamilelik surecim zor geçti 75 kiloyla hamile kaldim doğuma kadar 60 a düştüm . Ama doğumdan sonra 20 kilo birden aldim eşimin ailesi kilo alicam diye yemiyosun bebeği düşün biraz diyolardi hep ama ben zaten yiyodum yani .. aile apartmanında oturduğumuz için hergun hadi ye biraz. Diye sıkıştırdılar 80 filanim şimdi daha önce hiç bu kadar çok kilo almamıştım çatlaklarım var göbeğim var kendimden nefret ediyorum aynaya bakasım gelmiyor artık ve eşim bazen yakınlaşmak istiyo ben fiziğimden dolayı özgüvensiz hissettiğim için yorgunum diye geçiştiriyorum çok mutsuzum cevremden kimse siskosun filan demedi ama benim habire moralim bozuluyor😔😔