bsr9696 Bebeğim uykusu gelince kendi kendine desteksiz uyuyor bu iyi bişey mi yani benim uyuttugum da oluyordu ama bu aralar hep kendisi dalıyor gece de gündüz de
Papatya-eylul88 bsr9696 benim bebegimde öyle kendi kendine uyuyor bende süpheye düşüyorum 3 ay 20 günluk benim bebegimde 19 gün yogun bakimda kaldı dogar dogmaz.herseyu takiyorum
bsr9696 SiprayiL ay aşkım benim bebeğim kuvezde kaldı yirmi gün o yüzden bu pimpirigim nolur kimse ysnlis anlamasinnn
eslemmmmmm SiprayiL benim bebekte çok ağlıyordu doktora atak mı bu falan demiştim o da 4 Aydan önce bebek de atak görülmez demişti
varligibirdertyokluguyara Ya benimki de 3 aylık sadece memede uyuyor ne yapacağım 😢 ve yatağına koyunca uyanıyor hemen
bsr9696 varligibirdertyokluguyara başlarda benimki de öyleydi sonra emiyor kendi yatağına koyunca uyuyor
Papatya-eylul88 bsr9696 yogun bakimda kaldigi için 3.ayinda çocuk nöroloji ve kardiyoljiye goturmenizj istedilwrmj
bsr9696 Papatya-eylul88 beyninde bos mesafesi yüksek demişlerdi o sebeple gözle görülür bir sıkıntı yok ama gozetimde işte