oseymann bebim doktordan öğrendiğim şu.. o hiçbir gıdaya ‘gaz yapar’ diye yaklaşmadı. Ben de önce bulgur salata bilmem ne yemedim ama doktor ye, gaz yapar ise kısıtlı tğketirsin demişti. Benim yediğim neredeyse hiçbir şey sonrasında onda gaz yapmadı :) ve eğer ki yediğiniz zaman sütünüz ile gaz yaptı ise sağımda da yapar, o da sizin sütünüz. Bekleme vs gibi bir mefhumu yok aslında..