nilasy 26 aylık gece hala kalkıp süt istiyor vermeyince asla uyumuyor saatlerce bekliyor ağlıyor da ne yapmalıyım
Cly01 nilasy ayni durumdayz ama uyurken iciyor benimki cok az gece uyanıp ister bende veririm geri hemen uyur gece uyku yarısında aglamasndan iyidir ya
burcinyamanerke nilasy 3 gunde bir 30 cc duserek kestik 8 de besleme yapip 9 9.40 gibi gece uykusuna geciyoruz 4 gun olucak tamamen kestim alisma evresindeyiz umarim cabuk alisiriz 19 ayligiz
tubasd nilasy biberonu bıraktırma ya calisin gün içinde hiç kulkanmayin gecede sütü yavaş yavaş suyla karıştırarak seyreltin bir surexe yayın yani bir anda olmasın