gulten01 uyanırken ağlıyordu,hep emmek istiyordu,uyutmak zorladı ,4 aydan bu aya kadar ağrı çekti yavrum,hep diş jeli sürdüm .Kaşısın diye diş kaşıyıcı aldım.Damaklarını kontrol ettim,bana çok sinirleniyordı yemek istemiyordu,sonrasında bana vuruyordu en sonunda çıkardıda erdim muradıma Allah o zor süreci tez atlatırım yeniden inşallah hepsi çıkana kadar.