Safakkinayer Kızım 4 ay 23 günlük disi kaşınıyor ve ağlıyor çözüm bulamıyorum dış kasiyicilari da kullandık ama istemiyor daha 4 ay olduğu için de havuç vs vermek istemiyorum. Ama ne kullanılır bilmiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim.
mom0989 Safakkinayer bana da bu akşam arkadaşım önerdi saf zeytin yağını kaseye koyun içine 7-8 tane karanfil altın 15 gün bekliyormuş. 15 gün sonra damaklarına masaj yapar gibi bir kaç damla sürüyormuşsunuz. 2 tane çocuğunuda öyle büyütmüş
Seliminanesi Safakkinayer ben bebeğime 4 aylıkken yeşil soğan veriyordum sürekli kaşintisina iyi geldi dişlik aldık ama fazla almadı ağzına ek gidaya 6. aydan önce başlamadım ama soğan ve pırasa verdim eline faydası oldu tavsiye ederim
Reykzy Valla ben herşeyi denemiş bir anne olarak diş kaşıyıcı jel hiç işe yaramadı kendi elini ağzına götüryordu hep ele takılan kaşıyıcılar var onu bi türlü alamamıştım bi deneyin isterseniz birde tahta kaşıyıcılaro baya sevmişti
Safakkinayer Reykzy aynen onu gördüm ben ama bilemedim hatta şimdi önlük şeklinde de kasiyicilar var. Onlar da mantıklı ama ise yarar mı bilemiyorum
Safakkinayer Reykzy bir de tahta kasiyicilari şimdi sizden öğrendim ve baktım da onlar acitmiyor mu ya damaklarını ?
Safakkinayer Ikrazumra19 anladım ama elma nasıl verilir ki yani o olmaz gibi geldi bana ,🙈 teşekkür ederim 🤗
Sevim07 Safakkinayer arkdaşım.soylddi bana Biraz zeytinyağ ve içine karanfil.atin 1 gün normal karanlık dolapta bekletin ve sonra biz dolabına jel.gibi olur alın ve dişine sürün:) etlerine yani
Kuzeyimmmm Safakkinayer valla oğlum 7 aylık neler neler denedim yok diş yüzünden 2 gün ateşlendi üstelik eline alıyor herseyi kasimaya çalışıyor gecirmeyince dahada sinirleniyor jellerde anlık fayda ediyor
Safakkinayer Kuzeyimmmm su an bizimki de o şekilde bişeyleri veriyorum birkaç dakika idare ediyor sonra etkisini görmüyor sanırım başlıyor ağlamaya ne yapacağımı şaşırdım. Jeller de kimyasal olabilir diye pek vermek istemiyorum. Ya şu önlük gibi olan kasiyicilardan ya da böyle parmak kasiyicilar var sanırım onlardan denemeyi düşünüyorum da bilmiyorum. Diğer türlü kasiyicilarin faydasını görmedim
Deletedmom020 Kuzeyimmmm ateşi kaç gün sürdü. Bide diş cıkarması kaç gün sürdü. Kızım da atesli de hasta mı diş mi anlayamıyorum
Hiravzem Safakkinayer sanırım bu süreç içinde biz çırpınacaz napalım diye herşeyi deneyecez ama fayda etmeyecek taki dişler patlayana kadar😕
Ikrazumra19 Safakkinayer kabugu soyup dilimlersiniz eline verirsiniz gayette guzel kemiriyorlar😊 ayva bile.veriyordum ben simdi 17 aylim herseyi yer
Yazilimcianne İçi sulu kaşıyıcılar güzel oluyor, dolaba koyun soğusun öyle verin bir de tahta kaşıyıcıları çok seviyor kızım
Safakkinayer Yazilimcianne içi sululardan aldım fakat hiç fayda etmiyor sanırım şu an pek istemiyor. Bir iki ağzına alıyor sonra hemen bırakıyor ağlıyor onu istemiyor. Çay kaşığı ya da emziği çekip çekip bırakıyor o hoşuna gidiyor şimdilik. Tahta kasiyicilari yukarda yorumda bir arkadasimiz daha demiş de az önce yazdim bende. Yeni öğrendim öyle bişey olduğunu da acitmiyor mu damaklaei ya baktım da baya sert duruyor
Safakkinayer Ikrazumra19 tabiki canım şu an siz her şeyi verebilirsiniz 🤗 ne biliyim elmayı hiç duymamıştım da ilk kez duyuyorum ondan şaşırdım 🙈 deneyeceğim teşekkür ederim 🤗