V_Gizem Sevgili Anneler bebeğinizi 1 yaş doğum gününü nasıl kutladınız ? Bana ve diğer annelere fikir olsun varsa görselleri ve maliyetleri paylaşırsanız sevinirim 😇🎉
UrbanMom V_Gizem ben daha kutlamadım ama herşey pahalanıyor diye önce araştırayım dedim. organizasyonlar pahalı geldi. internetten makul fiyatlara süs eşyaları aldım 300 liraya filan hallettim süsleri. pastada da çok uçamam, kıyafette 500 tlye geldi.
Edaden V_Gizem 2 yaş ama bence 1 yaşa da çok uygun yeni yaptım yarın kutlayacağız resmini atıyorum şimdi 🫶🏼😁
Saniyedmrkn123 2 Şubat oğlumun doğum günüydü çok heyecanlıdiyk herşeyi itinayla hazrladik ikramliklar falan süslemeler derken ve 40 kişilik bı doğum günümz oldu ancak gece sonunda eve geldiğimizde oğlum gece baya baya hastalandı öksürük burun akıntısı ve sürekli mızmızlanma yani sizden ricam çok dikkat edin bebişlerinize kucaktan kucağa gezdiryolar yetmemiş gibi hastalık var çocuğu öpüp mıncklıyolar kim bilir kimden şifayı kaptı ve daha yeni yeni iyileşti çocuğum genel olarak bütün hazrliklar çok guzldi oğlumun sonundan hastalanmasi dışında
OzgeSyr_ Evde büyük kutlama yapmadık tercihen cok yakın arkadaşlarımızla evde kutladık onun dısında kapadokyaya gittik 3 gun konaklayıp balon kalkışında dış çekim yaptırdık 1 yaş anısına farklı oldu ama maliyetli oldu tabi tatil niyetine
UrbanMom V_Gizem ben bi tanesini sordum 2.500 dedi gercekten cok abarti bir de mekanda kutlasam dugun gibi olur herhalde 😁
Aybarsmom_ V_Gizem Merhabalar. Bizim doğum günü konseptimiz bu şekilde oldu. Ufak bir cafede ailemizle arkadaşlarımızla kutladık. İkramlıkları biz evden getirdik. Pastamızı 2.200tl ye yaptırdık. Cafeye ve organizasyona toplam 5.500 tl ödedik.
minik58 Aybarsmom_ merhaba çok şık olmuşsunuz nice güzel yaşları olsun bebisinizin şalınızı nereden aldınız acaba çok beğendim ☺️
Snm_arya V_Gizem ben kızımda organizasyon tutmuştum inşallah oğlumda da tutacağım bu arada kızım 2 buçuk yaşında 7 yaşına kadar organizasyon tutacağım aynı şekilde oğluma da 🎀foto bulursam atayım
Aybarsmom_ minik58 Çok teşekkür ederim sağolun ☺️ Şalım hediye ama taşlı bone şal diye geçiyor bulabilirsiniz umarım ☺️