Derya58x benim kızımda aynı canım bu çok normal daha adamte olacaklar 4 aydan sonra oturtmaya başlayanlar dan değilsen normal benim kızımda 6 aylık oda öyle çünkü daha 6 ayda oturtmaya başladım birde kendini aşağıya doğru kaydırıyor oyun yapıyor sıpa çok normal canım endişelenme yavaş yavaş öğrenecekler 6 aylık oturt derken kendi oturabilir anlamında değil mama sandalyesi kullanabilirsin etrafına destek yapıp oturta bilirsin yavaş yavaşta kendi dengesini kurmayı öğrenip desteksiz oturacak tatlım ☺️👍