Zmry66 Selamlar hanımlar bende geçmeyen 3.4 gündür aşırı derecede bi boynumda sol tarafımda ağrım çok böyle sızlıyor canımı çok yakıyor yakı bandı yapıştırdı eşim ama bi işe yaramadı canım çok yandı geri çıkartık ve bugün daha çok ağrıyor çok perişanım ne yapmam gerek
Zmry66 Zmry66 https://imgyukle.com/i/yzbpan. tam buram aşırı ağrıyor ve yanıyor çok kötü durumdayım burası kırık veya çıkık olma ihtimali yoktur değilimi canlar bi yardımcı olun ne olun ne yapam lazım acile gitsem bişi yaparları 🥺
Tosbikkkk Zmry66 canım o zaman doktora yada sağlık ocağına istersen görün kas gevsetici mükemmel kremler var onları verirler
TomrisHatun23 Zona geldi aklıma, inşallah değildir. Benim yakın dönemde sol bacağımda yanma vardı. Görünürde hiçbir şey yok ama yanma ve ağrı. Sonra döküntü oldu, doktora gidince zona olduğumu öğrendim.