Kac devirde sıktırıyorsunuz Anneler ?
Monap 1400 devirde sıkıyorum..kurutma süresi uzuyor daha düşük yaparsam
Monap 800
Monap genelde 800 çünkü çok kırışıyor ütü zor oluyor
Monap bebeğimin kıyafetlerini 600de bizimkileri 800de
800 devirde
Monap 800 de 1200 de çok kırıştırıyor
Monap bebişinkiler 800, bizimkiler 1200
Monap 1000 devirde sıktırıyorum
1200 devir aşağısı kurtarmaz
Monap 1200
Monap 600 standart
Monap bazen 800 bazen 1000 çok nadirdir 1200 yaptığım