19 aylık, ayakta sallanarak uyur ama inanın hiç sorun değildi benim için..2 gün öncesine kadar 🤦🏻♀️
sallıyorum uyuyo tamam diyosun derin uyudu, top atsan uyanmaz.
yatağına bırakmak için kucağıma aldığım an basıyo çığlığı “yat yat bırak burda yat” yani ayağında sallamaya devam et ben burda yatcam diyo bana..
bu ne şimdi durduk yere anlamadım hiç bişey 🥺