Hamileliğim zor geçti 16 kilo verdim doğum yapınca 60 kiloydum doğumdan sonra. Sütüm gelmedi sezeryan. doğumdan dolayı geç geliyormuş öyle dediler.. neyse aile apartmanın oturuyorum kayınvalidem. Filan. Herkes. Yemiyosun sütün gelmiyo bak diye söylenmeye başladılar.bende sık sık biseyler yiyordum. Habire. İştahım birden daha çok açıldı ve 20 kilo birden. Aldım diyetisyen de çare. Olmadı ..o yetmiyormuş gibi yüzüm sivilce doldu liseli ergenler gibiyim yardımcı olursanız çok sevinirim…