Merhaba arkadaşlar adet 5 gün gecikme yaptı idrar testi yaptım silik pozıtıf oldugunu gördüm doktara gittimde beta testi istedi test sonucum 82 cıktı doktorum 2 gun sonra tekrar gel dedi tekrardan beta testi verdim 242 cıktı cok az derecede lekelenme tarzında kanamam var bazen kasık ağrım oluyor sizce kimyasal gebelik mi daha öncede 2 defa kimyasal gebelik yaşadım